Pages

2011. január 4., kedd

Hello Kitty torta

Először is azzal kezdtem, hogy kivágtam egy Hello Kitty fejet sablonnak. Körberajzoltam 3 sütőpapíron, majd 3 tojásból piskótát csináltam. Ezt 3x ismételtem meg, így kaptam 3 piskótalapot. A masszát csak addig kentem ki, ameddig a sablon látszott.
Megsütöttem, majd mikor kihűltek a lapok, körbevágtam a sablon mentén.



Elkészítettem a Dobos tortánál olvasható krémet (mivel ez a kedvencem:)), és betöltöttem a tortát. Szépen lekentem oldalt és a tetejét is. Betettem a hűtőbe dermedni.

Melegítettem csokit, amit egy előzőleg készített zsírpapír tölcsérbe beletöltöttem, és a sablonra helyezett zsírpapírra kialakítottam vele a bajszokat és a 2 szemet. 



Ezután nekiláttam a rózsaszín masnit megcsinálni. Kinyújtottam a hamis marcipánt amit rózsaszínre színeztem, kivágtam belőle egy csíkot, két végét felhajtottam, 2 feltekert papírzsepivel alátámasztottam, és a közepét még egy egyenes marcipánnal körbefogtam.
A fehér marcipánt egy olajozott zsírpapíron kinyújtottam szép vékonyra. 




Ezután már csak annyi volt a dolgom, hogy bevonjam a tortát a kinyújtott marcipánnal, csináljak még egy sárga nózit, és feltegyem a hűtőbe tett csokidíszeket és masnit is.

És íme a mű:) : 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése